HYVÄÄ UUTTA VUOTTA, URHEILUA JA PIENTÄ HARMITUSTA

Hyvää uutta vuotta 2022 ja voi ei, sanon minä! Juu, näin aloitan tämän blogin, todellakin. Harmittaa niin viimeisen päälle. 

Olin jo viime vuonna varannut minulle ja miehelleni liput Tampereella esitettävään Lumikuningatar-jääshow´hun. Uskoin ja luotin siihen että, koska koronarokotukset ovat käynnissä ja moni ottaa ne, niin mekin voisimme mennä tuonne jääshow´hun. Mutta ei! Melkein tapahtuman kynnyksellä eli muutamaa viikkoa ennen tuli tieto, että kaikki tapahtumat jäädytetään 7.1.2022 asti. Juuri tänään (3.1.2022) olisi ollut tuo esitys. No niin...mehän kävimme viimeksi kesällä Närpiösssä...se siitä viihteestä.

Emme muutenkaan käy ravintoloissa, elokuvissa tai oikeastaan missään. Koti riittää meille ja sen suomat mahdollisuudet. Kuntosalinkin olin jättänyt jo keväällä 2020. Ja niinkuin olette lukeneet minun joulukuoron ongelmista  https://vaeltajavm-60.blogspot.com/2021/12/joulukuoro-peruutettu-minun-osaltani.html niin aika vähissä ovat yleensäkin kaikki menot. Kolmatta koronarokotusta odotan ja haen sen 10.1. ellen sitten aikaista sitä. Loppiaisena olisi aikoja mutten ole vielä varma haluanko silloin hakea rokotuksen vai mennä kokeilemaan hiihtoa. 

Aikamoista valitusta...no joo. Onhan tämä mutta juuri nyt harmittaa enkä usko että olen ainoa valittaja/ harmittelija.  Tosin: ulkona on kaunista ja hämärää. Kotona on hiljaista radiota lukuunottamatta.

Tänään lähden vielä kävelylle, sellaiselle pienelle. Sain joululahjaksi urheilukellon ja olen oikeesti aivan innoissani...kuin liikuntaherätyksen saanut. Olen tajunnut, miten äärettömän tärkeää on harrastaa liikuntaa lähes päivittäin. Tuo kello kertoo minulle uneni laadun ja sen perusteella tekee liikuntaehdotuksia. Te, jotka tiedätte enemmän tuollaisista kelloista, tiedätte mistä kirjoitan. Se on oivallinen jokapäiväinen tsemppari👍😊 

Tähän loppuun laitan muutaman talvisen kuvan. Otin ne ihan äsken. Viime yönä satoi lunta. Talvi on täällä. Oikealla pukeutumisella ja asenteella...se onkin aika ihana💓🌟






Kommentit

Suositut tekstit