KEVÄÄN IHMEITÄ JA KORONAN VAIKUTUKSIA

 Huomasin juuri että edellinen postaukseni oli maaliskuun 10.päivä. Mihin ihmeeseen se aika katosi? Tuntuu että koko ajan on jotain tekemistä. Jos taas ei ole mitään tekemistä, en saa aikaiseksi yhtään mitään. Ihminen tarvitsee jotain säännöllistä tekemistä; pelkällä oleilulla ei pysty saamaan mielekkyyttä elämään. 

Kevät on muuttunut oikeastaan jo kesäksi. Tosin juuri tänään on täällä Pirkanmaalla vain reilut 10 astetta lämmintä ja vettä sataa lähes koko ajan. Jossain itä-Suomessa taas näyttää olevan melkein +30 astetta.

Kesä 2021 ja korona jatkuu... En olisi uskonut sitä mutta tuskin kukaan muukaan olisi uskonut että  jostain Kiinasta lähtenyt virus pystyisi saamaan aikaan koko maailman mullistavan epidemian/ pandemian/ "tautiaallon", jos sitä nyt niin voi nimittää. Rajoitukset jatkuvat; tosin hieman on jo valoa näkyvissä, koska rokotukset ovat alkaneet ja itsekin olen jo hakenut sen ensimmäisen piikin 💉

Tänä keväänä - olkoon nyt sitten kevät, koska vielä ei ole kesäkuu- on ollut muutamia erittäin kauniita ja kesäisiä päiviä ja olen ottanut niistä täyden hyödyn. Aurinko on paistanut sekä tuuli on ollut juuri sopiva, joten olen pessyt ties kuinka monta peittoa. Nopeasti ne ovat kuivuneet. Myös kissan peitot on pesty, joten hän saa taas "karvoittaa" niitä. 

On siinä niin ihana nukkua. Teija-emon jalkopäässä. Siinä on hänen paikkansa. Toinen on tietysti minun kainalossani 💓

Kesäisinä iltoina ja iltapäivinä ollessani Maxin kanssa pihassa "kävelyllä", olen ottanut aivan valtavan paljon valokuvia. Kännykkäkamera on ollut kovassa käytössä. Luonto on todella kaunis ja kun sen saa vangittua kameraan niin olen aivan innoissani 💚


Ei taida olla kulunut kahta viikkoakaan siitä kun puihin puhkesivat lehdet ja ne kasvoivat tosi nopeasti isoiksi. Sitä ihanuutta minun oli aivan "pakko" kuvata. Löysin kännykästäni ns. laaja-aukon ja sitä soveltaessa huomasin kuinka varsinainen kuvauksen kohde tulee aivan keskelle kuvaa muun jäädessä himmeästi taustalle. Tykkäsin näkymästä ja jatkoin innoissani. Laitan tähän useamman kuvan kahdella eri tekniikalla otetuista kuvista. 


Luontokuvauksen lisäksi olen miettinyt kuinka selviän "hengissä" ilman kuntosalia ja sen tuomaa mielihyvää + sitä, että näen muita ihmisiä. Liikkuminen yksin kotona  ilman treenikaveria/ tsemppaajaa on alkanut jo hieman rasittaa - lähinnä henkisesti. Tiedän, että se sali, jonne voisin jo nyt mennä, on auki mutta se valtava käsidesin käyttö ja laitteiden puhdistaminen käytön jälkeen, pukuhuoneen välttäminen yms. stoppasi minulta halut mennä sinne "siivoamaan". Olen vakavasti harkinnut nettitreenien aloittamista. Olen löytänyt parikin firmaa eli virtuaalista kuntosalia. Ilmeisesti aloitan treenit aika pian. 🏋️ 

Huomenna tulee vuosi täyteen tätä kirjoittelua. En ole ollut kovin ahkera kirjoittaja mutta mitäpä siitä. Noin yksi postaus kuukaudessa on ollut tahtini. Katsotaan nyt miten toimin jatkossa. Ihanaa kesän odotusta/ kesää teille kaikille!🌞










Kommentit

Suositut tekstit